נבחרת ישראל נחתה באלבניה

10.11.2016 18:00
נבחרת ישראל נחתה באלבניה

הנבחרת נחתה באלבניה מלווה באבטחה כבדה. ניר ביטון שוחרר מהסגל בעקבות עבירת משמעת. דניאל עמוס זומן במקום אופיר מרציאנו הפצוע

נבחרת ישראל נחתה הערב (חמישי) בטירנה לקראת המשחק במוצאי שבת מול נבחרת אלבניה (אלבאסן, 21:45).

קשר הנבחרת, ניר ביטון, שוחרר מהסגל לאחר שביצע עבירת משמעת באימון הבוקר. דניאל עמוס זומן לסגל במקומו של אופיר מרציאנו שנפצע בברכו.

מחר תקיים הנבחרת את האימון המסכם באצטדיון אלבאסן ארנה. לפני האימון יקיימו אלישע לוי וערן זהבי מסיבת עיתונאים באצטדיון.